Vores leveringspolitik er udarbejdet for at forklare dig som kunde, hvordan vi leverer den behandlingstjeneste, der tilbydes på vores hjemmeside.

[1] Hjemmesiden uk-eta.com er et privat, tredjeparts databehandlingsbureau for ETA-ansøgninger, og det er ikke på nogen måde tilknyttet den britiske regering.

[2] De leverede tjenester er som følger:

  • Indtastning og behandling af ETA-ansøgninger.
  • Behandling og statusopdatering samme dag.
  • Levering af bekræftelse på rejsetilladelse via e-mail
  • Opdatering af ansøgningsoplysninger og statuskontrol i 2 år fra modtagelse af ETA.
  • 24/7 ETA e-mail og telefonisk kundesupport.
[3] uk-eta.com garanterer ikke, at ansøgninger bliver accepteret, vi behandler kun kundens ansøgningsdata og integrerer dem i ETA Home Office-systemet.

[4] Kunden er ansvarlig for at give gyldige og nøjagtige ansøgningsoplysninger, uk-eta.com er ikke ansvarlig for eventuelle afviste ansøgninger på grund af ikke-gyldige eller forkerte oplysninger indsendt af kunden.

[5] Når ansøgningsdataene er indsendt, har uk-eta.com 24 timer til at behandle ansøgningen og give en statusopdatering til kunden. Der accepteres ingen servicekrav for ikke leverede bekræftelsesdokumenter for rejsetilladelser før 24 timer efter, at kunden har indsendt oplysningerne. Kunden har ret til at reklamere, hvis de ikke har modtaget et bekræftelsesdokument eller en statusopdatering efter 24 timer.

[6] Ansøgninger kan blive sat på hold af Home Office af flere årsager, og i disse tilfælde vil en kundeservicemedarbejder kontakte kunden for at koordinere en mulig løsning. Det samme gælder, hvis ansøgningen afvises.

[7] De tjenester, der leveres heri, er i forbindelse med indsendelse af ETA-ansøgninger. Omkostningerne til behandling af ansøgninger inkluderer alle servicegebyrer (op til $100), som er afhængige af, hvor ansøgeren befinder sig. Vi er ikke tilknyttet den britiske regering, Home Office eller UKVI. Behandlingsgebyret inkluderer £10 til UKVI for udstedelse af din ETA. Du kan ansøge direkte via https://apply-for-an-eta.homeoffice.gov.uk/how-to-apply. Ved at købe vores tjenester accepterer kunden at betale et servicegebyr for dataindtastning og assistance, som inkluderer det obligatoriske gebyr på £10, som uk-eta.com betaler på hans/hendes vegne til Home Office eller UK Visas and Immigration for ETA-systemgebyret.

[8] Kunden giver også udtrykkelig tilladelse til at lade uk-eta.com administrere hans/hendes ansøgningsdata og ansøge på hans/hendes vegne til Home Office ETA-systemet. I henhold til vores privatlivspolitik og den britiske regerings erklæring om privatlivets fred vedrørende UK ETA på: https: //www.gov.uk/government/publications/electronic-travel-authorisation-eta-privacy-information-notice

[9] Kunden bekræfter, at han/hun er berettiget og lovligt bemyndiget til at betale med det indsendte kredit- eller betalingskort. uk-eta.com vil opkræve det indsendte kreditkort et samlet gebyr og er ikke ansvarlig for ulovlig brug af kreditoplysninger indsendt af kunden.

Når vores behandlingsservice er afsluttet samme dag, hvilket inkluderer weekender og helligdage, leverer vi kun produktet til dig via e-mail.

Vi anbefaler kraftigt, at du tilføjer vores e-mailadresse support@uk-eta.com til din white list for at sikre, at vores e-mail ikke bliver afvist på grund af en overfyldt indbakke.

PDF-filer kan læses ved hjælp af Adobe Reader, som er gratis at downloade.

Hvis du har spørgsmål til vores leveringspolitik, bedes du kontakte os via e-mail på support@uk-eta.com. Vi svarer inden for 24 timer.

Vores behandlingstjeneste anses for at være leveret til dig, når den sendes via e-mail. Vi anbefaler, at du tager en printet kopi af din rejsetilladelse med, da nogle flyselskaber kan ønske at se en kopi af den ved check-in.