Tilbagebetaling for afviste ansøgninger

Hvis din ansøgning afvises af Home Office med status “Travel Not Authorised”, refunderer vi det gebyr, du har betalt til os, som en del af vores pengene-tilbage-garanti, så længe du anmoder om refusion via e-mail. I de tilfælde, hvor Home Office eller UKVI trækker godkendelsen af din ETA-godkendelse tilbage, kan vi ikke udstede en refusion, og vi anbefaler på det kraftigste, at du bekræfter din ETA-godkendelse, før du checker ind på eller reserverer en flyrejse til Storbritannien. Da vi er en privat virksomhed uden tilknytning til statslige enheder, understreger vi, at beslutninger om indrejse i Storbritannien udelukkende træffes af det britiske indenrigsministerium.

Tilbagebetaling under andre omstændigheder

Hvis din ansøgning ikke er blevet afvist, men du stadig gerne vil have pengene tilbage af en anden grund, skal du kontakte os. Vi tager hensyn til ekstraordinære omstændigheder, hvis der skulle ske noget, som er uden for din kontrol, og vil overveje tilbagebetaling fra sag til sag. Send en e-mail til support@uk-eta.com med din anmodning.

Yderligere gebyrer uden for vores kontrol

Vores refusion af servicegebyrer dækker de gebyrer, der betales direkte til os for at behandle din ansøgning, og dækker desværre ikke eventuelle tredjepartsgebyrer, du måtte pådrage dig, såsom kredit-/debitkortgebyrer eller gebyrer fra andre parter, der er involveret i behandlingen af din betaling.

Valuta

Tilbagebetaling sker altid i USD-valuta. Valutakursen bestemmes af dit kredit-/debitkortselskab. Vi kan desværre ikke tage ansvar for eventuelle forskelle i tilbagebetalingsbeløb baseret på valutakursudsving eller vekselgebyrer, der opkræves af din kortudbyder.

Behandling af tilbagebetaling

Eventuelle tilbagebetalinger vil blive krediteret det kort, der blev brugt til det oprindelige køb. Dette er for at beskytte din sikkerhed og forhindre tyveri, tab eller bedrageri. For at anmode om en tilbagebetaling fra os skal du kontakte os via e-mail med følgende oplysninger:

  • Fuldt navn;
  • Årsag til anmodning om tilbagebetaling;
  • E-mailadresse, der er knyttet til det oprindelige køb;
  • De sidste fire (4) cifre på det kreditkort, der blev brugt til at foretage købet.

Vi krediterer din refusion til din debet- eller kreditkortkonto inden for 24 timer, og når din bank har accepteret refusionen, vil du se den på dit kontoudtog inden for 3-5 arbejdsdage.

Hvis din grund til at anmode om tilbagebetaling ikke er anført her, eller hvis du har spørgsmål vedrørende tilbagebetaling, bedes du kontakte os.